It's friday!

Det är fredag och jag lever! Jag lever på ett sånt härligt sätt, det känns som jag svävar fram. Min kära klass kompis Lazar sitter och slickar mig i håret, riktigt mys må jag säga. Fredagar får mig att må bra, då vet man att det är påväg att bli helg.

Jag tvilar på om att blogg.se känns rätt för mig... har provat att skapa olika nya konton på andra hemidor. Så nu är frågan, ska jag stanna eller gå? Jag vill byta namn på min blogg. Style by pretty passar inte mig. Har provat hur många namn som helst men jag hittar bara ett som funkar. Har testat kring namnet Linnviktorias.  Det gillar jag. Det är jag liksom. Det var det enda som fungerade. Hur låter det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0